Поиск

Выпуск
Название
Авторы
Glycemic Control in Patients with Type 1 Diabetes: Comparison of Holidays versus Schooldays
Al Hayek A., Alwin Robert A., Almonea K., Al Dawish M.
Impaired Awareness of Hypoglycemia and its Risk Factors among Diabetic Patients in Jazan, Saudi Arabia: A Cross-Sectional Study
Oraibi O., Alhazmi L., Madkhali M., Madkhali M., Mohrag M., Shami A., Sumayli M., Hakami S., Alsharif S., Dalak M., Alameer A., Darraj M.
Empagliflozin-A Sodium Glucose Co-transporter-2 Inhibitor: Overview of its Chemistry, Pharmacology, and Toxicology
Yadav J., Ahsan F., Panda P., Mahmood T., Ansari V., Shamim A.
Evaluation of Salivary Glucose and Salivary Cortisol in Association with Periodontitis in People with Type II Diabetes: A Case-control Study
de Almeida F., de Sousa A., de Farias Barbosa E., Vajgel B., Cimões R.
Phytochemicals and their Potential Mechanisms against Insulin Resistance
Wal P.
Diabetic Retinopathy: Clinical Features, Risk Factors, and Treatment Options
Mishra S., Vishwakarma P., Tripathi M., Ojha S., Tripathi S.
Managing Diabetic Complications with Alternative Therapeutic Strategies
Srivastava S., Upadhyay P., Das S., Tiwari N., Mishra S., Tripathi S.
Assessment of Patient-reported Satisfaction and Metabolic Outcomes Following Initiation of the Second Generation of Flash Glucose Monitoring in Patients with Type 1 Diabetes
Al Hayek A., Robert A., Alzahrani W., Al Dawish M.
Concomitants of Diabetic Foot Ulcer - A Review
Vanathi M G., R P R.
Influence of Anaerobic Exercise in Type 1 Diabetes Mellitus Biomarkers: A Systematic Review
de Assis R., Celedonio R., Valentim A., Monteiro G., da Silva A., Dantas A., Maia C.
An Update on the Effect Of Sodium Glucose Cotransporter 2 Inhibitors on Non-Alcoholic Fatty Liver Disease: A Systematic Review of Clinical Trials
Alfayez A., Alfallaj J., Mobark M., Alalwan A., Alfayez O.
1 - 11 из 11 результатов
Подсказки:
  • Ключевые слова чувствительны к регистру
  • Английские предлоги и союзы игнорируются
  • По умолчанию поиск проводится по всем ключевым словам (агенс AND экспериенцер)
  • Используйте OR для поиска того или иного термина, напр. образование OR обучение
  • Используйте скобки для создания сложных фраз, напр. архив ((журналов OR конференций) NOT диссертаций)
  • Для поиска точной фразы используйте кавычки, напр. "научные исследования"
  • Исключайте слово при помощи знака - (дефис) или оператора NOT; напр. конкурс -красоты или же конкурс NOT красоты
  • Используйте * в качестве версификатора, напр. научн* охватит слова "научный", "научные" и т.д.